2015. szeptember 5., szombat

2. fejezet: Vakmerőség

*Ezúttal se felejtsétek el meghallgatni a dalokat! Egyszerűen kattintsatok rá a lejátszón levő nyílra, avagy oldalt a négy egymás fölötti vonalra és ott lesz az adott zene! Köszönöm, és jó szórakozást!:)

2016. július 3., vasárnap

Elég sok időbe telt mire végre elaludtam.
1. Nagyon sok minden járt a fejemben.
2. A gondolat, hogy holnap felkelek ebben az építményben (sokkal inkább egy modern kastélyhoz hasonlított), ahol ismét találkozom a Seventeen tagjaival, igazán izgatottá és aggódóvá tett engem. Sosem gondoltam volna, hogy képes leszek ilyen korán felkelni, mivel az ébresztő órán 4:50 volt írva. Tudni kell rólam, hogy délig is simán húzom a lóbőrt. Mindenesetre felkeltem.

* Napló 

Kedves naplóm, nagyon izgatott vagyok a mai nap miatt. Nem aludtam valami sokat, mivel nagyon korán keltem fel, hogy lezuhanyozzak és átöltözzek valami kényelmesebb szerelésbe. Mivel vasárnap van, ezért szeretném gyakorolni a főzést a konyhában. Mennem kell most.


A lifttel lementem a 2. emeletre. Meglepetésemre, mikor kinyílt az ajtó, az alkalmazottak mind meghajoltak előttem, majd angolul köszöntöttek.
- Jó reggelt Lilly kisasszony! - mondta egy sötét hajú nő.
- Jó reggelt.
- Mit szeretne rendelni?
- Palacsintát szeretnék készíteni egyedül. Használhatnám a konyhát?
- Persze. Segíthetünk?
- Igen! Nagyon kedves lenne maguktól!

Elkezdtük egyesével elkészíteni a palacsintákat. Egy másik nő segített megsütni a palacsintákat. Mosolygott, miközben feldobálta a palacsintákat a serpenyőből. Igazán élvezi az életét, úgy gondoltam. Amikor elkészültünk, sok más ízesítésűt készítettem. Volt ott nutellás, vajas és szirupos, áfonyás és a kedvencem! Epres palacsinta tejszínhabbal! Kivittük őket arra az asztalra, ahol tegnap vacsoráztunk. Narancsot is facsartam saját magamnak, de valahogy a pincérnők szomorúan néztek rám, amiért én magam csináltam. Mivel ez a munkájuk, viszont nekem meg kell tanulnom ezeket az alapdolgokat. Majd tőlük kérek segítséget főzésben valahányszor nem megy valami.

- Jo eun ah chim! (Jó reggelt!)  - mondta egy hang.

A hang irányába néztem és megláttam Hoshi-t a performance csapat vezetőjét.

- Jó reggelt! - mondta Hoshi egy igazán örömteli hanggal.
- Mit eszel?
- Palacsintát.
- Kérhetek?
- Persze! Tessék!
- Gomabseubnida! (Kösz!)

Beleharapott az általam készített palacsintába. Néhány másodperc múlva, egy pár könnycsepp volt a szemében, s lassan lefolyt az arcán.

- Mi-mi a baj?!
- Ez.....
- Ez?
- Nagyon finom!!


Helyet foglalt mellettem, majd készítettem neki még egy epres palacsintát tejszínhabbal.


Nagyon ízlett neki a régi módú palacsintám. Azt hiszem.
- Ez a kedvenc palacsintám...
- Tudom már miért!

Pár perc múlva 3 lift is kinyílt az étkezde másik oldalán. Mindegyik bandatag pizsamában vagy melegítőnadrágban volt.
- Jo eun ah chim! - mondták mind ásítva.
- Jó reggelt!
- Mit szeretnének rendelni? - mondta a fekete hajú nő koreaiul.
- Szeretnénk rendelni.. oh várjunk csak.. - Jeonghan meglátta az asztalon heverő reggelinket.
- Mit esztek srácok? - mondta Woozi, miközben lehuppant a mellettem levő székre.
- Palacsintát - egy igazán normális hangnemben válaszoltam.
- Kérhetek én is?
- Persze, tessék.

Egy újabb epres palacsintát készítettem neki. Egy harapás után, hallottam az ujjongását, ezzel jelezve a többi tagoknak.
- Seungkwan! I jag-eob-eul sidohaeya! (Ezt muszáj megkóstolnod!)
- Mwo? (Mi?)
- Nagyon finom! - mondta Hoshi, miközben becsatlakozott a beszélgetésünkbe.

Ezek után Jeonghan válaszolt a pincérnőnek.
- Szeretnénk rendelni még egy pár palacsintát és omlettet azoknak, akik nem igazán vannak oda az édes dolgokért - ennyit értettem abból, amit Jeonghan mondott.

- Az én nevem Hoshi és 20 éves vagyok! - mondta Hoshi egy igazán széles mosollyal.
- Én Lilly vagyok és 15 vagyok! Örülök a találkozásnak!
- HAHAHAHAHHAAA!!! - a többi tag nevetett Hoshi igazán furcsa akcentusán.
- Nem kell ilyeneket mondanod Hoshi Hyung! - mondta Vernon a tökéletes amerikai akcentusával.
- Legalább volt mersze, hogy köszöntsön! Persze a többiek, még egy "Hello-t" sem tudnak mondani..
- Ilyeneket mondani az idősebbeknek, nem valami udvarias kisasszony! - Jeonghan a fejemhez vágta ezeket a szavakat, miközben egy gúnyos mosoly volt az arcán.
- Megtanítalak egy leckére. Koreában az idősebb fiúkat Oppa-nak kell hívnod. Ez udvariasság itt.
- Rendben Seungkwan Oppa! - ez semmiség volt felőlem.
Éreztem, hogy valakinek a karjai az én fejemen pihentek. Utáltam, amikor az emberek székként kezeltek, esetleg kéztámlának. Amikor felnéztem, megláttam egy csillogó szempárt. Levette  karjait a fejemről, majd helyet foglalt mellettem.
- Szia. Joshua Hong vagyok. Örülök, hogy megismertelek Lilly! Remélem a srácok nem voltak túl ridegek hozzád. Azért piszkálnak, mert most te vagy a Maknae köztünk. (Maknae= legfiatalabb)
- Hah.. Tudom-tudom Joshua Oppa.. Kérsz palacsintát? Én készítettem őket.
- Persze. Adj egyet.

* Napló 

Megették a palacsintámat és nem öltem meg senkit sem a főztömmel. Ez volt az egyik legjobb érzés, amit adhattam. Megosztani azt, ami boldoggá tesz téged, s másokat is. Ez azt jelentené, hogy élvezem a jelenlétüket?

- Ahh.. Olyan aranyos ez a lány.. - mondta The8. De még olyan fiatal.. lehetne egy kicsivel idősebb.
- Apropó srácok, csak nem róla beszéltek? - mondta Mrs. Kim.
- Ne aggódj! Ebben a hónapban tölti be a 16-ot.
- Tényleg? - ezzel az örömteli hírrel The8 azonnal felugrott a helyéről.
- Jó reggelt Mrs. Kim!
- Jó reggelt drága! Hagytam egy üzenetet a szobámban a mai teendőidről! Miután végeztél, menj fel és nézd meg!
- Rendben! Oh.., amúgy mi a Wifi jelszó?
- HAHAHA! Nem tudod ezt? Persze, hogy Seventeen! Mivel őket sosem felejtheted majd el!
- Mrs. Kim olyan nagy röhögő görcsben szenvedett, hogy a kezét is a hasán tartotta.
- Jinjja?? (Tényleg?) - egy igazán meglepett arckifejezésem volt.
- Hé! Az előbb beszéltél koreaiul! - mondta Dino.
- Tudok, ha akarok - magabiztosan kijelentettem, hogy igen is tudok! csak.. nem annyira.

Ezzel az utolsó kijelentéssel, felmentem a kollégiumba.

- Na, most, hogy a mi Lilly-nk elment, kiosztanám a tegnap ígért papírt, amit lefordítottam külön koreaiul mindenkinek. Figyelemmel olvassátok el, utána megoszthatjátok a véleményeteket a dokumentumokról.

S. Coups: Szerintem nagyon jó személyisége van. Voltak olyan pillanatok, amikor azt hittem, hogy elég szigorú, mivel ő a vezetője a csapatnak, de az idő múlásával, rájöttem valamire. Minden arc mögött egy egyéniség rejtőzik. Igazán félreismerhető. Haha! Szerintem az AB vércsoportja miatt! Megérdemli, hogy a vezetője legyen a csapatnak, mivel egy ilyen ember, mint ő, összetartja a csapatot.

Jeonghan: Ő igazából is egy angyal. Ahogy kommunikál és a megjelenése.. komolyan. Irigy vagyok a szépségére, pedig én eleve lány vagyok. Néha úgy érzem, hogy több nőiesség van benne, mint bennem. A hangodat viszont jobban szeretem. Zene a fülnek ~

Joshua: Ő az a srác, akit mindenképp meg akarsz ismerni. A félénk kinézete igazán magával ragadó. A mosolya egyszerűen csodálatos és a szemei gyönyörűen csillognak. Ő volt az egyik tag, aki ellopta a pillantásomat az első alkalomtól fogva. Imádom, amikor gitározik, s még jobban, amikor énekel. Gyengéd és még is szelíd. Igazán jól kijönnénk egymással és talán lejátszhatnánk egy foci meccset is, mivel mindketten oda vagyunk ezért a sportért. Egyszerűen Magnifique~, ahogy mi franciák mondjuk.

Jun: Jun-nal akarsz találkozni. Igazán megértem, hogy nehézségei vannak a nyelvtanulással kapcsolatban, hisz nem könnyű elsajátítani egy nyelvet. Ez az, amit eddigi 15 évemben tapasztaltam és nem volt egy könnyű menet! Remélem lesz alkalmam rá, hogy gyakoroljam vele a kínait, mivel mindketten beszéljük a mandarin kínait. Fantasztikus.

Hoshi: Művészneve azt kiálltja, hogy egyszer igazán híres ember lesz. A nagy csillagok tagja. Az előadása legtöbbször nagyon szórakoztató és sokat mondó. Ragyog a színpadon. Bárcsak egyszer engem is megtanítana így táncolni, mivel egy ideig az én világom is a tánc körül forgott. Energikus, de ő is elfáradhat. Kijár neki a pihenés egy hosszú nap után.

Wonwoo: Róla nem igazán tudok mit mondani. Először is a "hegyes" vágású szemei miatt igazán ridegnek tűnik nekem, de ahogy viselkedik, teljesen más jön le. Inkább az ellentéte. Többet nem igazán tudok mondani róla. Jobban meg kéne ismernem.

Woozi: A csapat szíve és lelke. Tisztelem őt, amiért ilyen keményen dolgozik a csapat sikeréért, főleg az új dalok komponálásán. Woozi-nak is lehet egy szabad napja, amikor a stúdiójában húzza a lóbőrt. Elnyerte a tetszésemet a személyisége és az igazán harmonikus éneklési stílusa. Órákig is hallgatnám. FIGHTING JIHOON OPPA!

Dk: Tetszik, ahogyan a többi tag "pozitív energiának hívja", mivel + energia nélkül nincs erejük, hogy több órákon át is gyakoroljanak. A mosolya... fényesebb a jövődnél. Nagyon viccesnek tűnik! Szerintem mindenki kedveli őt a kedves személyisége miatt, ami tökéletesen illik a tökéletlenségeihez.

Mingyu: Hasonló véleményem van róla és Wonwoo-ról. Nem sokat tudok róluk. De igazán illik a Hip-Hop csapatba. A legjobb dolog volt, amit ő tehetett. Szerintem a véleményem idővel változni fog.

The8: Minghao break tánc tudása fenomenálisan sirály. Nagyon aranyosnak és kedvesnek tűnik, de mivel nekem még mindig "új tag"-nak számít, ezért sem tudok sokat róla. Több idő kell, hogy megismerjem. Sokkal több.

Seungkwan: Aranyos srác egy igazán jó hanggal, csillogó mosollyal és gyönyörű az aurája. Az istenit! Főnyeremény a csapatban. Most komolyan, ki ne kedvelné őt?! Ezen kívül is nagyon vicces! Ha lehetne még egy csapat, akkor a "vicc csapat"-ban benne lenne ő,  Dk-vel. Az angol akcentusos videó is nagyon elképesztő volt. Járnék vele.., de kérlek, ezt ne mondjátok el neki! Emellett Boo Seungkwan-t Boo Bear-nak szoktam nevezni.

Vernon: Egy ok, amiért egykor 2013-ban rátaláltam erre a különleges bandára, az miatta volt. Ő volt az ok, amiért lassan 3 éve is őket fürkészem az internet világában. 15 éves volt, amikor rátaláltam a pre-debut videójára, hogy bejuthasson a csapatba. Ezután kerestem meg a Seventeen-t és bekövettem őket minden közösségi oldalon. Sokat változott az elmúlt években. Lassan egy igazi férfi lesz belőle. A hangja sokkal komolyabb lett, mivel a fiúknak a hangja mutálódik. A félvérsége miatt a természetes szemszíne egészen világos. Tetszenek a szemei. Amúgy is, még mindig nem tudom eléggé meghálálni neki, hogy azon a bizonyos napon rátaláltam a bandára.

Dino: Sose ítélj el egy embert a külseje miatt! Dino megtanította nekem, hogy sose a külsőt nézzem, amikor egy emberrel barátságot, avagy kapcsolatot akarok létesíteni. A maknae sugározza nekem a legtöbb fiatalságot és vakmerőséget, amit mi tinik mostanában élünk meg. Csak egy évvel idősebb nálam. Gondolom, jól kijönnénk egymással, mivel elég sok közös van bennünk.

- Szóval?
- Azt írta rólam, hogy nem nagyon ismer - kórusban mondta Wonwoo és Mingyu.
- Azt hiszi, hogy titokzatos emberek vagytok.
- Omo! Neomu gwiyeowo! - mondta Seungkwan.
- Mwo? - mondta Vernon.
- Geunyeoneum na-ege deiteu geos! (Azt mondta, hogy járna velem!)
- MWO! JINJJA? - mondta Vernon egy meghökkentő pillantással.
- Moleugess-eo. (Nem tudom)
- Ki más akarja elmondani, hogy mit írt? S.Coups? Jeonghan? Joshua?
- Azt mondta, hogy egy jó vezető vagyok - mondta S.Coups.
- Azt mondta, hogy irigyel a szépségem miatt - mondta Jeonghan.
- Az enyém titok - mondta Joshua, miközben megeresztett egy félmosolyt.
- Igen-igen. Valószínűleg többet is megtudhattok az idővel. Itt van a következő feladat nektek srácok: A szabadidőtökben, mivel jövő héten sem koncertetek, sem fellépésetek nem lesz, ezért otthon maradtok gyakorolni és új dalt írni. A feladat, hogy mindenkinek legalább egy felvételt kell csinálnia, miközben a kislány megmutatja az ő tehetségét. A táncteremben vannak kamerák, ahol az ő figyelme nélkül felvehetitek az előadását. Hogyha megszerzitek a videót az adott időn belül, jutalomban lesz részetek tőlem és Mr. Han-tól. Értettétek?
- Nae! (Igen!) - mondták egyszerre. 
- Rendben. Menjetek a dolgokra. Ugyanitt este 7-kor. Az ebédhez nincs megszabott idő. Jó szórakozást!

* Napló 

A mai napon a gyakorlóterembe vagy a konditerembe kell, menjek. Ennyi? Mrs. Kim! Nem lehetett ez az a fontos információ, amiért fel kellet jönnöm! Rendben. Öltözzünk át egy sportosabb szerelésbe, utána menjünk oda. Sok ideje volt már, hogy elénekeltem egy dalt.. jó itt a stúdióm is, de előbb észreveszem, ha hibázom egy bizonyos résznél.


Éppen a 4-es liftgombot akartam megnyomni, amikor....
- Nal gidalyeo! (Várj!)
- Hoshi oppa?
- Köszi - mondta, miközben levegő után kapkodott.
- Hova mész?
- Oh... veled?
- Rendben. A yeonseubsil-be megyek. (Gyakorlóterem)
- Oké.

Pár másodperccel később egy hatalmas terem nyílt meg előttem, ahol mind a 3 falon csak tükör volt. Emellett mikrofonok, headsettek és egy laptop. Hoshi csak nézett a semmibe, aztán rám, egy olyan "ez meg mit csinál" arckifejezéssel. Betettem egy számot Ed Sheeran-tól a "The A Team" című számot.


- White lips, pale face
  Breathing in snowflakes
  Burnt lungs, sour taste
  Light's gone, day's end
  Struggling to pay rent
  Long nights, strange men

- Fehér ajkak, sápadt arc
  Hópelyheket lélegez be
  Kiégett tüdők, savanyú íz
  A fények kihunytak, a nap véget ért
  Küzdesz, hogy kifizesd a lakbért
  Hosszú éjjelek, furcsa emberek

- And they say
  He is in the class A team
  Stuck in his daydream
  Been this way since 18 but lately
  His face seems
  Slowly Sinking, wasting
  Crumbling like pastries

- Azt mondják
  Az A osztályban-csapatában van
  Bennragadt az álmodozásaiban
  Így van már 18 éves kora óta
  De újabban az arca úgy tűnik
  Lassan elmerül, kárba megy
  Elmorzsolódik, mint a sütemények

Hoshi-nak épp elég ideje volt, hogy gyorsan telefonáljon egyet.
- Hello?
- Hello, itt Hoshi. Srácok le kell jönnötök ezt lecsekkolni. Hozd a Vocal csapat tagjait.

~And they scream
  The worst things in life come free to us
  Cuz' we're just under the upper hand
  And go mad for a couple grams
  And she don't want to go outside tonight
  And in a pipe she flies to the Motherland
  Or sells love to another man
  It's too cold outside
  For angels to fly
  Angels to fly

~És ők sikítják,
  Hogy a legrosszabb dolgok az életben
  Szabadon jönnek hozzánk,
  Mert mi a drog hatása alatt vagyunk
  És megőrülünk egy pár grammért
  És ő ma éjjel nem akar kimenni
  És egy cigivel szülőföldjére utazik
  Vagy felajánlja magát egy másik embernek
  Túl hideg van odakint
  Hogy az angyalok repüljenek
  Az angyalok repüljenek
  
- Nollalmanhan! (Elképesztő!) Azonnal ott leszünk!

Már másodpercekig énekeltem, amikor becsuktam a szemem. Elképzeltem egy igazán havas napot a szeretett személlyel, akivel ezt a csodálatos hűvös időt tölteném. Semmit sem hallottam, egyedül a háttérben szóló zenét, amit én énekeltem. Amikor a szám lecsendesült, kinyitottam a szemem és előttem volt mind a 6 fiú, akik egy hatalmas tapssal jutalmaztak meg engem.

- Igazán jó volt! - mondta Dk.
Azonnal felugrottam a földről és feléjük fordultam. A lábamra néztem, mivel nagyon kínos volt emberek előtt énekelnem.
- Igazán jól énekelsz - mondta Joshua.
- Arigatou Gozaimasu.(Köszönöm).. Jaj ne! Gomabseubnida Joshua Oppa!
- Most pedig japánul szólalt meg! Én is tudok japánul! - ujjongva ugrándozott Hoshi egy helyben.
- Mivel sok animét nézek és K-dramakat nézek, ezért tudok egy pár szót.
- Elég okos vagy - mondta Jeonghan, miközben rám kacsintott.
- Kérhetek valamit tőletek?
- Persze. Mi lenne az? - mondta Joshua.
- Elénekelnétek nekem a.. 20? Imádom azt a számot. Leginkább azt a részt, amikor te énekelsz benne.
- Yep! Csak ülj le oda! - a tükör előtti padló felé mutatott.

Miután leültem a fiúk el is kezdtek készülni. Mindenki egy mikrofont kapott a keze közé és leültek elém.




Pár résznél még én is becsatlakoztam. 

20

- Ajikdo haru onjongil jiruhagi manhan Morning
  Far away so far away far away so far away
  Eonjekkajina jinjeoni eomneun neowaui georin
  So far away (Far away so far away)

- Mindennap a reggeleim olyan unalmasak
  Oly távol vagy, oly távol vagy
  A köztünk levő távolság továbbra sem csökken (Oly távol vagy)
  Oly távol vagy, Oly távol vagy

- Ajikdo yejeonui nae meomuneunji
  Geurae amado jageun neoui nunen ajik
  Eorin aiui moseubeuro boigetji
  Mwo haru iteurui ireun anini
  Geunde mwol eotteokhae
  Nae apeseo unneun ge singyeong sseuineunde
  Geunyang gamanhi isseul sanghwangeun aninde

Talán a múltbéli habozásom miatt
  Mindegy milyen kicsi is volt
  A szemedben valószínűleg még mindig gyermeknek tűnök
  Viszont egy-két nap már nem számít
  De mit tehetnék?
  Nem tudok túljutni azon
  Ahogy előttem mosolyogtál
  Nem bírok tovább ebben a helyzetben maradni

- I wanna be your morning baby
  Ijebuteon B alright
  Hamkke inneun Morning baby
  I want u to be my night
  Neoui saenggakhaneun modeun ge
  Naui modeun geot i doel su itdorok
  Nal bwajwo And be my lady
  You’re my twenties


A reggeled akarok lenni
  Mostantól minden rendben lesz
  Együtt töltött reggelek
  Azt akarom, hogy az éjszakám légy
  Amit eddig akartál, az lesz 
  Az én kívánságom is
  Nézz rám és légy a kedvesem
  Te vagy a fiatalságom

- Geunyang amureochi anke neomgiryeogo hajima
  If u want me yeah if u want me
  Nae jeonbul neoege da jul su isseo
  Naega itdamyeon ni mame itdamyeon

Ne akard félresöpörni, mintha semmiség lenne
  Ha engem akarsz, ha engem akarsz
  Mindenemet neked adhatom
  Ha a szívedben lakozom

Ennek a végében egy igazán nagy tapssal jutalmaztam meg a fiúkat.
- NAGYON KÖSZÖNÖM! - még meg is hajoltam előttük.
Mind rám mosolyogtak a szemükkel.
- 2. Koreai lecke: Mivel te vagy a legfiatalabb ezért Dongsaeng-nek avagy Maknae-nak szólíthatunk, de a keresztneved is megteszi - mondta Seungkwan, aki szerintem koreai leckékre fog oktatni ezek után.
- Csak hívj Lilly-nek. Csak Lilly.
- Rendben Lilly, most mit szeretnél csinálni? - mondta Woozi. - Ma szabadok vagyunk.
- Akartok játszani valamit?
- Mit? - mondta Seungkwan.
- Mi a helyzet a farkas szemezéssel? Idehívhatnánk a többieket is. Aki pedig nyer, az...
- Mi a helyzet azzal, hogy elvihet téged moziba este? - mondta Hoshi.  - Viszont, ha te nyersz, akkor közülünk kell választanod. Oké?
- Oké. Kihívás elfogadva!

Egy kis idő múlva a többiek is lejöttek, majd ezzel kezdetét vette egy igazán hosszú farkas szemezés minden taggal.

- Ki kezd? - mondta a vezető.
- Hoshi-Doshi - mondta Dk.
- Miért én?
- Mert te vagy a legbénább ebben a játékban.
- Ki lesz a bíró?
- Persze, hogy Joshua! - mondta Vernon. - Ő legyőzhetetlen.
- Hana dul se!

Nem tudom mi történt, amikor Hoshi-val szemeztem. Mivel nem telt 1 percbe sem, amikor feladta. Mingyu és Wonwoo látszólag nem akartak győzni. Aztán jött Dk, Dino, Woozi, mind a kis szeműek társaságába tartoztak. Mondjuk nekem elég könnyű volt, hisz elég nagy szemem volt. Jun nagyon kemény volt velem. Nagyon...., de ellene és The8 Oppa ellen is győztem.

- Oppa, miért pislogtál ilyen gyorsan?!
- Mert édes vagy - mondta Minghao.

Mindenki más: OOOHH!

S.Coups feladta, mivel azt mondta, hogy nagyon rossz ebben a játékban. Ezért folytattuk a sort Seungkwan és Jeonghan Oppával, akik szintén feladták pár másodperc elteltével. Most én vagyok ilyen jó, vagy meg sem próbálnak küzdeni? Komolyan. Vernon is 3 másodperc alatt pislantott.

- Most Joshua vs. Lilly!
- Ready..! Fight!!

Joshua-nak igazán nagy és barna szemei voltak. Ez a szempár bármelyik pillanatban elkábíthatott volna, de még mindig nem adtam meg magam egyből. Elteltek másodpercek, sőt percek, mire én pislantottam először.

- BAAAAAHHH! - becsuktam a könnyező szememet, amikor hátraestem és a fenekemen landoltam. Fájt. Odanyújtotta a kezét felém, majd halkan mondta nekem.
- Miért pislogtál ellenem?
- Mivel már percek óta nem pislogtam, s tudtam bármelyik pillanatban, hogy Oppa nyerni fog.
- De tudod mit? Nyertél magadnak egy randit velem.
- Omg. Teljesen kiment a fejemből.
- Haha! Gyere le fél 7-kor a földszintre. Ott várlak.
- Rendben, Joshua Oppa.

Azzal elhúztam a csíkot.

- Tudtad, hogy veszíteni fog ellened Hyung?
- Persze, hisz senki sem tud ebben megverni.
- Tetszel neki Jisoo Hyung! - mondta Vernon.
- Kíváncsi vagyok, hogy rólad mit gondol - mondta Mingyu.
- Szerintem ez vesztett ügy. 5 évvel fiatalabb nálad. Szerintem te egy idősebb lányra vágysz - mondta S.Coups.
- Nincs semmi bajom a korával!
- Ha szakítanál vele, majd én megvigasztalom! - mondta The8.
- Khm..
- Amúgy, velem járna! - mondta Seungkwan.
- Igaz, de ez még nem azt jelenti, hogy szeret téged.
- Miért nem?
- Hogyha meghallgattad volna a tegnapi számát, abból bármelyik ember rájön, hogy valamelyikünkbe beleszeretett - mondta Joshua.
- Sok időnk van még a válaszra - mondta Vernon.

 - Yours is the first face that I saw
    I think I was blind before I met you
    Now I don't know where I am
    I don't know where I've been
    But I know where I want to go

- A te arcod volt az első, amit láttam,
  Azt hiszem, vak voltam, mielőtt találkoztam veled,
  Most nem tudom, hol vagyok,
  Nem tudom, hol voltam,
  De tudom, hogy hová akarok menni.

- And so I thought I'd let you know
  That these things take forever
  I especially am slow
  But I realize that I need you
  And I wondered if I could come home

- És gondoltam, jobb, ha tudod,
  Hogy ezek a dolgok örökké   tartanak,
  Különösen lassú vagyok,
  De rájöttem, hogy szükségem van rád,
  És csodálkozom, hogyan tudtam hazajönni?

* Napló 

Úristen! Nem hittem volna, hogy pont Joshua-val kell moziba mennem! Várjunk csak.. ez egy randi nem? De még sosem voltam randin....EZ AZ ELSŐ RANDIM! Jaj, Lilly viselkedj normálisan. Csak légy önmagad.

Kikészítettem a ruhámat, ami illett a személyiségemhez és a hangulatomhoz is.. Egy aranyos pulcsit, fekete short-tal. Tudom, hogy alacsony vagyok, de hosszú lábaim vannak. Szerintem ez az egyik dolog, amit szeretek magamban. Feltettem egy kis szempillaspirált és szájfényt az arcomra. Amúgy sem hordtam sminket hétköznap, szóval egy-két alkalomhoz bőven elég. Feltettem a kontaktlencséimet, mivel általában szemüveget hordtam. 6:20 körül kiléptem az ajtóból, amikor belebotlottam valakibe.


- Uh, Elnézést!
- Auch.. felnéztem a hang irányába. Akibe belebotlottam, az Jeonghan Oppa volt.
- Jól vagy Oppa?
- Aha.. igen.. Lenézett rám.
- Mwo?
- Nagyon.. aranyos vagy. Csinálj Aegyo-t nekem!
- ehm... *---bling bling*  Jeonghan Oppaaaaa!
- *Beat beat* - hallottam a szívverését.
- Most mennem kell! Viszlát Oppa!
- Ehm.. Szia!

* Napló

Furcsa volt ez az egész. Megnyomtam az 1-es gombot. A 4-esen beszállt Minghao is a liftbe, majd egy kisebb beszélgetésbe kezdtünk.

- Wan shang hao! (Jó estét!)
- hm? Wan shang hao! – mondta.
- Jisoo-hoz mész?
- Igen.
- Élvezd - mondta egy igazán hamis mosollyal, amit bárhonnan ki tudnék szúrni.
- Köszi.

Amint kiléptem a liftből, a szemem megcsillant, amikor megpillantottam Joshua-t a kanapén ülni. Egy átlagos szerelést viselt. Egy fehér pólót, farmerkabátot, farmert és egy pár utcai cipőt. A szívem eközben majd elolvadt.

- J-Jó estét!
- Jó estét Lilly. Mehetünk?
- Igen..Oppa.

Együtt sétáltunk az utcákon. A szerelésünk is összeillett, pedig csak random kiválasztottam valamit. Megkérte, hogy cseréljünk helyet, majd ő fog az autók mellett sétálni. Egy úriember. Ezért is ő a Seventeen úri embere.

- Miért vagy ilyen feszült? - mondta Joshua, miközben mélyen a szemeimbe nézett.
- Ez az első alkalom, hogy este moziba megyek valakivel..
- Hm. Érdekes. Milyen filmeket szeretsz?
- Fantázia, dráma, romantikus és a horrorokat is egyaránt szeretem.
- Mivel este van, több horrort fognak vetíteni. Félsz azoktól a filmektől?
- Ez a filmtől függ. Van, amin sikoltok, de olyan is, amin csak mosolygok. Sosem néztem még meg egy horror filmet egyedül.
- Azon gondolkodtam, hogyan szeretheti egy lány a horrorokat, mivel akiket én ismerek, mind odabújtak a barátjukhoz.
- Ahogy mondtam. Ez pár tényezőtől függ. Amikor fiatalabb voltam, azt hittem félelmetesek, de amint elkezdtem megnézni őket, egyre kevesebb volt az olyan film, ami meg tudott volna ijeszteni. Ezért szeretem ezeket a filmeket.
- Érdekes lány vagy. Valami más benned.
- Tényleg? Szerintem csak egy átlagos középiskolás vagyok.
- Ez nem kortól függ, hogy mennyire vagy érett. Ismerek nálad idősebbeket is, de semelyikük sem viselkedett úgy, mint te. Angolul is beszélsz. Rég volt már, hogy angolul beszéltem volna valakivel, aki nem Vernon volt..
- Érdekelnek a nyelvek.
- Itt van a legközelebbi mozi! Rendben van, ha koreaiul nézzük meg?
- Persze. Nem kell tudnom teljesen egy nyelvet, hogy élvezni tudjam.
- Bölcs mondat volt. A "Blood Vessels"-t fogjuk megnézni.
- Nagyon "ijesztően" hangzik. Haha!
- Yep. Haha! Van még egy óránk, mielőtt levetítik. Mit szeretnél csinálni?
-......Oppa.
- Mwo?
- Éhes vagyok...
- Oh.. Miért nem szóltál előtte..?
- Mert akkor még nem voltam éhes..
- Akkor menjünk egy étterembe vagy egy büfébe?
- Bármit.. mondjuk valami... koreait?
- Oh! Ismerem a legjobb helyet a környéken! A túloldalon van!

Megfogta a kezem és elkezdett húzni a nagy tömegben. Több lépést tettem, mint ő, mivel ő magasabb volt nálam..sokkal. Picinek éreztem magam mellette, emellett a szívverésem is felgyorsult. Egészen a büféig maga mögött húzott. Amikor végre megálltunk, levegő után kapkodva, észrevettem, hogy az emberek egy hosszú sorban álltak.

- Ki kell próbálnod a Bonchon sült csirkét! Imádom a csirkét!
- Hm.. Csirke és rizs...
- Ahogy gondoltam. Nagyon sokat eszel, reggelit is magadnak csinálsz, bármikor és bármelyik pillanatban éhes leszel.. Valakinek mindig a gondodat kell viselnie.
- Joshua oppa! 15 éves vagyok! Nem várhatsz el, ilyen dolgokat tőlem!
- Még mindig egy baba vagy! Mrs. Kim azt mondta, hogy ebben a hónapban töltöd a 16-ot. Mikor van a szülinapod?
- Július 27-én.
- Rendben. Megjegyeztem.

Rendelt nekem egy tál Bonchon csirkét és zöld teát. A koreaiak szeretnek teákat inni, amitől lefogy az ember.


Mivel a zöld tea jót tesz az egészségednek és a bőrödnek is.. Mindegy. Miközben ettem, nagyon sok ember ment el mellettem. Minden koreainak egészen világos bőrszíne volt, bőrhibák nélkül. Irigy vagyok a sok szép emberre. Amikor befejeztem, visszamentünk a moziba, ahol Joshua ismét zöld teát vett nekem. Miért iszik mindenki zöld teát?! Vagy Joshua Oppa azt hiszi, hogy le kéne fogynom?
Amúgy a film irtózatosan jó volt. Félelmetes volt, még is izgalmas. A karom a kartámlán volt. Joshua arcát néztem a film közben is. Gyönyörű baba arca volt, de mégis, a vállai szélesek voltak. El is felejtettem, hogy ő már egy férfi volt hozzám képest. 9 óra körül a visszaúton ismét egy beszélgetésbe kezdtünk.

- Imádtam a filmet. Méghozzá azt a részt, amikor a férfi véletlenül levágta az ujját, erre jön a gyilkos és levágja a kezét!
- Nekem is tetszett az a rész! - mondta Joshua.
- Jó volt az est Oppa.
- Nekem is. Imádom, amikor Oppa-nak szólítasz. Édesen mondod.
Éreztem, hogy ebben a pillanatban a fejem lángvörössé válik. Elpróbáltam takarni a kezeimmel, de ennek az lett az eredménye, hogy Joshua megállt és rám nézett.
- Mi a baj? Lázad van?
- Nem, nem jól vagyok..
- Találkozunk holnap.
- Jó éjt Joshua Oppa!

Mielőtt még be tudta volna csukni az ajtót, eltátogtam egy "jó éjt" koreaiul.

* Napló 

Becsuktam az ajtót és egy mély levegőt vettem. Egy ideig ugyanazt a levegőt szívtam, mint ő. Gyorsan egy pólót és egy shortot kotortam ki a szekrényemből, hogy felvegyem. Be akartam tenni G-dragon-tól a Baby Good Night című számot.., amikor rájöttem, hogy Joshua is elénekelte már egyszer. Szóval megváltoztattam. Nem tudom mi volt velem és nem is akarom megtudni. Miután elaludtam, akkor is az ő hangja volt a fejemben. Megfertőződtem.


https://www.youtube.com/watch?v=PMqdXcbdkdY

Jó Éjt Édesem

- Baby good night
  Baby good night
  Baby good night
  Baby good night



- Jó éjt édesem
  Jó éjt édesem
  Jó éjt édesem
  Jó éjt édesem

- Baby good night yeah
  Geudaega jamdeun moseub geuryeobolkka
  Deoneun sujubeo ma
  Neon imi namaneui yeoja ingeol

- Jó éjt édesem yeah
  Megpróbáltam lerajzolni az alvó képmásodat
  Ne légy félénk
  Te vagy nekem az egyetlen lány

- Jareun mollado naegen geurae geudaen
  Naege gwabunhan jonjae
  Neon wanbyeokhae
  Nae gyeote isseojuni gamsahae 

- A léted több mint amennyit érdemlek
  Tökéletes vagy,
  Köszönöm, hogy
  Mellettem vagy

- Oh baby
  My lady

- Oh édes 
  Én hölgyem



- Milyen volt? - Dino azonnal lecsapott az első kérdésével.
- Hova mentetek? - Dk is csatlakozott hozzá.
- Mit néztetek meg? - Wonwoo egy kérdő pillantást vetett Joshua-ra.
- Hé! Nyugi srácok! Egy horror filmet néztünk meg és sült csirkét ettünk.. 
- Egy horror filmet?! - ezen a megjegyzésen minden jelenlévő tag felpattant a helyéről.
- Szereti az ilyen filmeket, szóval elfelejthetitek, hogy bármivel meg tudnátok ijeszteni őt.
- És.. milyen volt a randi? - mondta Jun.
- Azt mondta jó volt. Most megnézem mit írt a naplójába.

~Pár perccel később

- Oda van érted - Seungkwan hangjában a csalódás hangszálai súroltak.
- Ne mond ezt Seungkwan. Ez még nem azt jelenti, hogy engem szeret, csak jó napja volt! Fiatal még és nem tudja, igazán mit érez.

~

- Han. Ahogy gondoltuk. A fiúkból nagy érdeklődést váltott ki a kislány.
- Kim. Talán több is lehet ebből a TV Show-ból, mint amit eredetileg terveztünk. Nem?
- De. Most viszont hagyjuk őket. Még több és több ilyen mókában lesz részük.
- Meghiszem azt.

Nincsenek megjegyzések: