2016. március 18., péntek

Q&A TIME! #1 [LEZÁRVA]

Miért lett Mingyu olyan a történetedbe, amilyen?

Eredetileg Mingyu karakterét teljesen másra terveztem. Az ötlet, hogy ő legyen a partnerem a születésnapom napján és, hogy bevallja az érzelmeit, teljesen váratlanul jött, pontosabban a 11. fejezet publikálása napján. Gondoltam jól jönne valami váratlan konfliktus az eddigi "minden simán ment" vonalba, ami több izgalmat hozott. Mingyu érzései a 4. fejezettől ébredtek fel, amikor "együtt" megnéztünk egy filmet, majd elköszöntem tőle.(Jaj, de jó, hogy még mindig a történet szereplőjeként gondolkodom xD)

"Miután becsukta az ajtót, utána is csak az ajtaján néztem. Az ajkainak puha érintése nem csak az arcomon, de a szívemen is nyomott hagyott. Ami idővel egyre jobban, csak megnőtt."

Jeonghan utálatod mindig is ilyen volt, vagy a debüt utána zúzzuk szét az összes couple-t után jött?

Igazság szerint magában nem utálom Jeonghan-t. Viszont, amikor másokkal van egy képen, olyan érzésem van, mintha "lányként" flörtölne velük, amitől féltékeny leszek. Szóval inkább a "zúzzuk szét az összes couple" után jött. Nem akarok senkit se elszomorítani, de az OTP-m biztos nem Jihan. Szóval az ő karakteréhez azt az érzést vettem fel, amit én is érzek, amikor meglátom őket. Ellenben itt fordítva van, Jeonghan lesz az, aki féltékeny rám és Joshua-ra.

Ez személyesebb, miért gondoltad azt, hogy Melani-t és Eunsoo-t beleteszed a történetedbe?

Hónapokba telt, mire kigondoltam, hogy mi lesz a történet folytatása a fiúk nélkül. Gondoltam itt szólókarrierre, a mostani Pledis gyakornokokra, de végül arra a döntésre jutottam, hogy a saját környezetemből adaptálok új szereplőket a 2. évadba. Egyrészt, mert megismertem ezt a két rajongót, akik szintén bloggerek, másrészt pedig ők segítettek kitartani hónapokon át, hogy ne veszítsem el a történetírás iránti érdeklődésemet. Ezért az ő történetükből inspirálva megalkottam a közös "jövőnket".

Mindegyik szereplő fog kapni nagyobb szerepet? 

Ezt nem tudom előre megmondani. Lesz, amelyiknek nagyobb lesz, van amelyiknek kisebb, ez mindig változó. A történet elején arra összpontosítottam, hogy fejezeteken ként egy-két ember legyen reflektorfényben. Később ez az ötlet a leírt papírról, a kukába landolt, mert így lehetetlen volt a további következményekkel összefüggést találni. Maradjunk annyiban, hogy a történet folytatásával mindegyik karakter lassanként kifog bontakozni.

Miért gondoltad azt, hogy az iskolás, koleszos történet ilyen sok embert fog vonzani?

Mindig arra törekedtem, hogy olyan történetet írjak, ami megfelel az adott korcsoportnak. Mivel én is a tinédzser éveim elején járok, gondoltam a gimis éveket írom le, hogy milyen egy kollégiumban élni. Jobban tudunk azonosulni ahhoz, ami a mi időnkben történik nem?

Mi ad neked ihletet inspirációt a folytatáshoz?

Ez annyira, de annyira változó. Van, hogy csak zenéből, videókból, történetekből, könyvekből kapok inspirációt, van, hogy csak az buszból kitekintve ugrik be valami. Ötletem az van mindig, de mostanában arra törekedek, hogy a párbeszédeknél leírjam a cselekvéseket is.

Naplót tényleg szoktál írni vagy ez csak egy történetbeli szokás?

Tényleg szoktam naplót írni és tényleg a laptopomon. Gondoltam, hogy naplóformájában kezdem el, mivel egyes dátumokra biztos emlékezni kell az elkövetkezendő fejezetekben... Meg persze eseményekre, amik majd a jövőben történni fognak. Jajj, már így is sokat mondtam T.T

100%-ban te vagy a főszereplő, vagy azért változtattál-e valamit?

Nem mondanám azt, hogy 100%-ban. Inkább olyan 90% százalékban. Változtam. Nagyon sok mindenben, ahogy mindenki más is, mivel az emberek változnak. Ezt a 90% százalékot leginkább a saját, valós érzéseim foglalják el, utána pedig az én csöppnyi személyiségem. A maradék 10% pedig alapvetően kitaláció. (Mint például az, hogy sosem voltam még szerelmes, de ez már egy másik történet) Próbálom "magam" karakterré formálni, hogy az olvasók jobban tudjanak azonosulni a főszereplővel. Szóval, amikor épp jó kedvem van, akkor általában a fejezeteken meglátszik, de amikor nem éppen a legjobb, azt fejezi ki a történet. De soha nem ültem le írni, amikor nem akartam.

Benne lesz-e az Astro?


Nem hinném. Habár én is Aroha tag vagyok, a Seventeen és az Astro teljesen más téma. De ahogy mondtam, ez változhat. Például, ha az Astro és a Seventeen találkozik egymással.

Miért alkottad meg úgy a történeted, hogy évadokra legyen bontva?

Nagyon sok könyvet olvasok, magyarul, angolul, sőt franciául is, ami általában kötetekre van osztva. Vegyük például az Alkonyatot. Az alkonyat 4 könyvre és 5 filmre van osztva vagy egy sorozatot, amiben előfordul, hogy 4-5 évad is lesz, amiben 12 rész van átlagosan. Úgy gondoltam, hogy jobb lesz felosztani a történetet fejezetekre, részekre, évadokra, mert sokkal izgalmasabb úgy hosszú történetet írni, ha letudod zárni egy idő után és folytatni, nem feltétlenül ott, ahol abbahagytuk. Ez azért is hasznos, ha egy megadott idő közt előrébb akarsz haladni, úgy, hogy ne keljen minden hetet leírnod egy részbe. 

Lesznek benne a történetedbe más bandák? (After School, NU'EST elsősorban, hisz pledis)

Igen, lesznek.

Teljes mértékben elégedett vagy a történeteddel, vagy finomítanál rajta pár dolgot vagy átírnád?

Csomószor átírtam már pár fejezetet posztolás után, sőt átneveztem őket. Valahogy mindig találok rajta kifogásolni valót, amit kiakarok javítani, de a mostanra ura vagyok a helyzetnek, mert csak akkor rakom ki a következő fejezeteket, amikor már tényleg biztos vagyok abban, hogy ez a végleges verzió.

A történetben kivel tudnál legjobb barátságot kötni a fiúk közül?

Érdekes gondolat...leginkább Dino-val. A valóságban is a nálam 1-2 évvel idősebbekkel vagy fiatalabbakkal jövök ki leginkább, akik az én korosztályom.

A lánybandának a neve már megvan? Esetleg lehet publikálni?

Hát ez sajna csak a 14. fejezet 2. részében derül ki!

Mennyire írod bele a saját személyiséged a történetbe? Én tippelek olyan 90-95%-ot.

Csak hogy tisztázzuk. Nem tudok koreaiul még mindig, viszont a nyelvek, amiket felsoroltam még a legelső fejezetben, mindegyik igaz. Emellett, hogy 36-os (néha 35-ös) cipőt hordok az is igaz, meg az is, hogy szemüveges vagyok. (ja meg az, amit Jeonghan mondott még a 13. fejezetben, az még mindig bökdösi a szívem) Mindig is elég kreatív voltam, vagy "artisztikus", ahogy a barátnőim mondják, mivel mindig azzal jönnek, hogy "Lilly 5* énekből, tud táncolni, jól rajzol, dalszövegeket és történeteket ír". Szerintem nem csak én vagyok fogékony azokhoz a dolgokhoz, amik érdekelnek. 

Hogy fogod megoldani a két új lány személyiségének a beleírását a történetbe?

Szerintem annyira ismerem már őket, hogy hitelesen írjam meg a karakterüket. Persze ők sem lesznek azok a "tökéletes" személyiségek, mert akkor olyan unalmas lenne minden.

Olvasol más ff-eket is?

Olvasok, de mivel idő hiányában vagyok, ezért CSAK  a 17 ff-ket olvasom.

Kedvenc ff műfaj?

Öööö... Hát én a romantika híve vagyok :DD.

One-shot (egy részes) vagy hosszú?

Hosszú.

Vannak olyan barátaid, akik ff-et írnak?

Vannak bizony. :3 

Nincsenek megjegyzések: