2015. október 10., szombat

7. fejezet: Szereplő, de nem sztár

2016. július 11., hétfő 

Reggel arra keltem, hogy valaki becsöngetett hozzám. A szemem még mindig csukva volt, amikor az egyik lábammal kikászálódtam az ágyból. Kinyitottam az ajtót, majd hallottam S.Coups és Wonwoo hangját. Mindketten a fülembe ordítottak. Nem a legjobb hétfőn erre ébredni. 
- Ébresztő! - mondták mindketten. Megdörzsöltem a szemem, majd így szóltam hozzájuk. 
- Hány óra van?
- Hajnali 6 óra. 
- Nagyon korán van még! Visszaalszom - már épp megfordultam volna, amikor Wonwoo megfogta az egyik karomat, hogy ne essek össze, mivel még mindig nem nyitottam ki a szemeimet. 
- Egy Show-ba kell mennünk, emlékszel? - mondta Wonwoo egy határozott hangnemben. 
- De minek ilyen korán kelni! - továbbra is nyöszörögtem, mert még mindig nagyon fáradt voltam. 
- 9-kor indulunk - indokolta meg a Leader. - Ekkor kipattantak a szemeim. 
- Hogy mi?! Jaj sietnem kell! Köszönöm, hogy szóltatok! - már épp beakartam csapni az ajtót, amikor még utánam kiabáltak. 
- 8-kor reggeli! 





Eszembe jutott, hogy ma bal lábbal keltem fel, ami sosem jelentett nekem semmi jót. Nem mintha hittem volna az ilyenekben, de akkor is. Nagyon gyorsan rendbe szedtem magam, beágyaztam, majd a szekrényemben turkálva próbáltam valami elfogadható ruhát keresni. Megnéztem a telefonomon a swackett-et, ami segített, hogy az időjárásnak megfelelően öltözzek fel. Ma is nagyon meleg idő lesz, mivel már 9-kor 20 fok lesz kint, ezért valami egyszerűt fogok felvenni. Egy enyhe sminket tettem fel és betettem a kontaktlencséimet is. 



A vártnál sokkal hamarabb lettem készen. Kiléptem, majd bezártam a szobámat. Nem szerettem volna egyedül lemenni az étkezdébe, ezért bekopogtam a 4-es szobába, ami Hoshi Oppa-hoz tartozott. Nem is tudom miért pont hozzá kopogtam be. Valószínűleg azért, mert mindig jól érzem magam mellette, sőt meg is tud nevettetni, ami nálam plusz pont volt. Vártam pár percet, de nem jött válasz. Megint kopogni akartam, amikor kinyílt az ajtó és Hoshi volt előttem. Kócos haja belelógott a szemébe, de így is látni lehetett a szeme csillogását. 


- Jo eun ah chim Oppa! 
- Jo eun ah chim Lilly! Hogy vagy? 
- Jól és te? Lekísérnél az étkezdébe? 
- Persze, de még nem fésülködtem. Megvársz? 
- Megvárlak Oppa. 
- Tudod mit? Gyere be és ülj le. 

Hoshi Oppa behívott a szobájába. Legszívesebben visszautasítottam volna, de mi mást tehettem volna ebben a szituációban? Inkább bementem, mint hogy visszautasítsam. Hoshi szobája nem volt annyira kiposzterezve, mint Dino-é, de látni lehetett rajta, hogy sok munkát belefektetett. Sok táncos képe és pár amerikai énekes képe virított a falán. Leültem a fotelbe és vártam rá. Nem mintha egy fésülködés érdekes lett volna, de az ő esetében igen is érdekes volt. A fésűn kívül még a hajszárító is a kezében volt. Esküszöm, hogy nézhet ki ilyen jól az ember, amikor csak fésülködik?! Miután kész volt, lekísért az étkezdébe, ahol már ott volt DK, Jeonghan, S.Coups, Seungkwan és Wonwoo. 

- Jo eun ah chim! - mondtuk Hoshi-val. 
- Jo eun ah chim! - mondták a többiek is. 
- Nocsak, Hoshi-val jöttél le? - S.Coups kérdően ránk nézett és felvonta az egyik szemöldökét is. 
- Csak összefutottunk - egy megszokott hangnemben válaszoltam. 

- Jó reggelt! Mit szeretnének enni? - Hoshi felé pillantottam, aki csak felvonta a vállát. 
- Ma magukra bízzuk a választást - válaszoltam a pincérnek. 
- Rendben. 
Hoshi-val leültünk az asztal másik végébe. A kezeimet keresztbe fonva, a fejem az asztalra döntöttem, majd lassanként becsuktam a szemem. Még mindig nagyon álmos voltam. Egyedül az tartott ébren, hogy ebben a pozícióban beszélgettem Hoshi-val, aki követte a példámat. Valaki kihúzta mellettem a széket, majd hozzánk szólt. 

- Mint két tojás. Istenem.. - mondta Mingyu, aki már le is jött a többiekkel. 
- Jó reggelt Oppa! - mondtam, még mindig az alvó pózomban. 
- Nem aludtál eleget? - szólalt meg Woozi a jobb oldalamon. 
- Nem, nem aludtam eleget. Hozzá kell szoknom, hogy Seungcheol Oppa fog ébreszteni reggelente - hallottam S.Coups kuncogását, aki ebből magára ismert. 
- Izgatott vagy a mai Show miatt nem? - ezúttal Dokyeom szólalt meg. 
- Egy kicsit. Gondolom ti nem. 
- Mi már hozzászoktunk ehhez - válaszolta Dokyeom, aki még így is sugározta a pozitív energiát. 
- Kész van a reggelijük kisasszony - mondta a pincér, amire felemeltem a fejem. 


Tejes kávé, citromos víz, szendvics, banános-lekváros pirítós, alma és narancs. 

- Ez... - mondtam elképedve. 
- Gondoltuk szüksége van valami egészségesebb reggelire, mivel valószínűleg sokáig odalesznek, emellett a C-vitamin bevitel nagyon fontos a szervezetnek. 
- Köszönöm. 
- Nekem viszont ez túl sok lesz! - mondta Hoshi. - Nekünk nem lenne szabad ennyi ételt ennünk! 
- Oppa. Nagyon sokat gyakoroltok és nagyon meglátszik, ha lefogytok. Másrészt nem lenne fair, ha lány létemre többet ennék, mint ti. 
- De, akkor is... 
- Ha nem tudod megenni, akkor megeszem én! - mondtam, mire a legtöbben elnevették magukat. 
Próbáltam lassan enni, hogy ne aludjak el véletlenül sem, mivel nem lenne szép látvány a lekvárt is a sminkem részévé tennem. Miután megreggeliztünk, még utoljára felmentünk a kollégiumba pár cuccért. Egy kis táskába bepakoltam a telefonomat, zsebkendőt, ajakbalzsamot, fejhallgatót, majd az egyik kezemben hurcoltam a kis párnámat. 

- Minek neked párna? - mondta Dino. 
- Aludni fogok a buszban is. 
- Előre átgondoltad, mi? 
- Hát persze. 

Úgy is tettem, ahogy mondtam. S.Coups vezette a buszt, ezért megengedte, hogy a sofőr ülés mögötti ágyon alhassak. Mondjuk, ez nem ment valami könnyen, mivel hogy aludjak el, amikor vagy 10 szempár figyelt rám?! A másik oldalra fordultam, majd feltettem a fejhallgatómat. Abban a percben sikerült elaludnom. 

- Én nem aludhatok? - mondta Dino a többieknek. 
- Nem, te nem! - válaszolta Hoshi. 
- Miért nem? 
- Most megzavarnád, amikor egy angyal alszik előttünk? - mondta Jeonghan. 
- Amúgy is, még egy kisbaba! Látod mennyi alvásra van szüksége? - érvelt Minghao. 
- Ehhez annyit tudok fűzni, hogy amióta ő itt van, az életünk még jobban felfordult - szólt S.Coups a vezetőülés mögül. 
- Szerintem így sokkal érdekesebb minden - mondta Wonwoo.
- Viszont engem egy valami még mindig nem hagy nyugodni -  Woozi is megszólalt végül. 
- Mi az? - mondta Seungkwan. 
- A főnök és a felesége is azt mondták, hogy debütálni fog Lilly. Két baj van ezzel. Az, hogy legalább 2 évet kell gyakornokként letölteni, mielőtt debütálhatna Idol-ként. Másrészt szülői beleegyezés is kell ehhez. Ő viszont nem tudta, hogy a főnök ezt tervezte. Sőt, azt se tudjuk, hogy szólóban avagy csapatban fog debütálni, mivel a mostani Pledis gyakornokok közt nincsenek vele egykorúak. 
- Igazad van - válaszolta Seungkwan egy mély sóhajjal. 
- Azért, én kíváncsi lennék, hogy milyen lenne K-POP sztárként - Mingyu, aki eddig csendben volt, most megszólalt. 
- Szerintem ebben mindenki egyetért - mondta Dokyeom. 

Amíg aludtam ez a szám ment: OneRepublic - If I Lose Myself



Ha Ma Elveszítem Magam

- I stared up at the sun,
  Thought of all of the people, places and things I’ve loved.
  I stared up just to see
  With all of the faces, you were the one next to me.

- Felnéztem a napra
  Azokra az emberekre és helyekre gondoltam, amiket szerettem
  Felnéztem,hogy lássam
  Az összes arccal, te voltál mellettem.

- You can feel the light start to tremble,
  Washing what you know out to sea.
  You can see your life out of the window tonight.

- Érzed,ahogy a fény remegni kezd,
  Vesd az életed a tengerbe
  Látod az életed az ablakon át ma este.

- If I lose myself tonight,
  It’ll be by your side.
  I lose myself tonight...
  (oh) yeah, yeah, yeah.

- Ha ma elveszítem magam
  Az a te oldaladon fog megtörténni.
  Elveszítem magam ma este...
  (oh) yeah, yeah, yeah.

- If I lose myself tonight,
  It’ll be you and I.
  Lose myself tonight...

- Ha elvesztem magam ma este,
  akkor te meg én leszünk.
  Elvesztem magam este...

Amikor megérkeztünk Jun ébresztett fel. Egyenként kiszálltunk a buszból, majd besétáltunk az épületbe, ahol meghajoltam és köszöntöttem mindenkit. Egy alkalmazott elkísért minket egy szobába, ahol a Seventeen neve szerepelt és a szemközti szobában az enyém.

- Később találkozunk - fogta meg a vállamat S.Coups.

A nő bekísért a szobába, ahol ismét meghajoltam mindenkinek. Három nő volt a szobában. Ez a beszélgetés zajlott le köztünk:

- Annyeonghaseyo! - köszöntöttem a nőket.
- Annyeonghaseyo! - mondták nekem vissza.
- Kérem üljön le - mondta egy nő, akinek rövid barna haja volt.
- Hallottuk, hogy maga egy Youtube szépség Guru, igaz ez?
- Igen, igaz - kicsit zavarban voltam.
- Nagyon fiatal még. Hány éves? - jött oda egy másik nő.
- 15, de Koreában 16 - a nő bedugta a hajgöndörítőt a konnektorba. 
- És mit szeretne csinálni a jövőben? - kérdezte, miközben a hajamat kezdte el göndöríteni.
- Ezen még nem gondolkodtam el.
- Értem. Szívesen látnánk magát a sminkesek, fodrászok és stylist-ok világában, mivel van hozzá tehetsége - mondta a rövid barna hajú nő, aki megeresztett egy mosolyt is, amit láttam a tükörből. Jól esett, hogy ezt mondta, mivel érdekelnek ezek a dolgok engem. Mondjuk még van időm eldönteni, hogy mi szeretnék lenni a jövőben.
- N-Nem csinálhatnám meg a saját sminkemet?
- Ma nem. Ma mi vagyunk a sminkesei.
A sminkem teljesen más volt, nem olyan amit én szoktam feltenni. Egyrészt a BB krém sokkal világosabb volt, mint az arcom, szóval a tipikus K-POP sztár fehérséget adta a bőrömnek. A szemem pedig kétszer nagyobb lett a műszempilla miatt.
- A mai ruháját személyre szabták önnek.
- Tényleg? Nem is tudtam.


Tetőtől talpig fehérbe voltam öltöztetve. Kiléptem a szobából és bekopogtam a Seventeen öltözőjébe. 

- Bejöhetsz! - hallottam Jeonghan hangját. 

Benyitottam, majd megláttam az összes Seventeen tagot. Ők is egytől-egyik fehérbe voltak öltözve. Na jó. Más esetekben szívrohamban elhaláloztam volna. Ki ne olvadna el, amikor meglátja a kedvenc bandáját egy Show előtt?! 


- J-Jól néztek ki!
- Jaj köszi - mondta Vernon. - Olyan jól lett megcsinálva a haja!

A filmstúdió felé vettük az irányt, ahol a rendező elmagyarázta, hogy mit kell csinálunk. 
- Annyi a dolgotok, hogy válaszoltok a kérdésekre, amiket feltesznek nektek, majd a végén felvesszük az Adore U-t. Érte vagyok? 
- Igen, értettük - mondta a többiekkel egy időben. 
Egy sorban sorakoztunk. Én voltam a jobb szélen, mivel én voltam a legalacsonyabb. Ilyenkor imádtam a magasságomat. Bekapcsolták a reflektorfényeket, majd a felvételt is elindították. 

- Annyeonghaseyo Seventeen imida! - mondta a Seventeen összes tagja. 
- Annyeonghaseyo Lilly imida! - egy férfi sétált be, aki pedig feketében volt. 
- Köszöntök mindenkit, ez itt a QQestions avagy a Kínos Kérdések Show Kim Kyung-Jinnal! Ezen a héten a Seventeen-t hívtuk meg, a mostanában népszerű Rockie fiúcsapatot! Emellett egy kedves vendégünk is itt van! Lilly, aki egy híres internet sztár! Mondd Lilly, mondanál magadról pár szót? 
- 16 éves vagyok és egy Youtube szépség Guru vagyok. 
- Értem én! Na és mik a hobbijaid? 
- .... - éppen megakartam szólalni, amikor közbe vágott. 
- Erre nem kell válaszolnod! Már meg is van a válasz! Itt van pár videó erről a rejtélyes lányról. 
Bemutatta az összes videót. A táncpróbálást, a táncfellépést, a rappelést, az evőversenyt, de a legutolsó volt a legcikibb..., amikor Joshua-val együtt énekeltem. Éreztem, hogy a fejem kezdett felforrni, annyira zavarba voltam. Próbáltam lenyugtatni magamat. 
- Hát igen! Nagyon kár, hogy nem vagy egy Idol! Gondolkodtál már ezen, hogy énekes legyél? 
- Őszintén megvallva, még sosem gondolkoztam el ezen. 
- Pedig a nagyágyúk ezek után biztos lecsapnak rád, hisz ezt a Show-t a JYP ügynökség szponzorálja! 
- ..... - nem jöttek ki szavak a számból. 
- Látom a videóban elvoltál a fiúkkal! Na, de a 13 közül melyikük fogott meg a legjobban? - Na ne. Csak ezt ne. Már éreztem, hogy bármikor kiborulhatok, ezért egy ideig gondolkodtam, majd rávágtam. 
- Mindegyiküket egyaránt kedvelem - ezzel sikerült hárítanom. 
- Na és ti fiúk? Titeket mennyire érdekel Lilly? 
- Annyira kedveljük őt, mintha a húgunk lenne, habár kevés időt töltöttünk el együtt - válaszolta S.Coups. 
- Haha! Köszi srácok, hogy ma eljöttetek. Záráskép jöjjön az Adore U, mert nagyon imádjuk a rajongókat! 



Leállították a felvételt, majd meghajoltunk minden embernek, akik ott voltak a felvétel alatt. Visszamentünk az öltözőkbe, majd gyorsan átöltöztünk. Még utoljára a sminkeseknek is meghajoltunk, majd elköszöntünk tőlük. Ezúttal Jeonghan vezetett. Én pedig egyből ledőltem az ágyamra. 


- Milyen kínos volt... 

- Nem véletlenül Kínos Kérdések a neve - mondta The8. 
- Akkor is! Egy rossz szó és leégetem magam nem csak Koreában, de az interneten is! 
- Sokat kell még tanulnod - szólalt meg DK. 
- Oppa. Még abban sem vagyok biztos, hogy szeretnék-e énekes lenni. 
- Van hozzá tehetséged! - mondta Woozi. 
- Woozi Oppa... 
- Higgyél neki. Ha ő azt mondja, akkor így is van - Seungkwan jó indulatúan fordult hozzám. 
- Idővel úgy is eldöntöm, de most... 
- De most? - kérdezte Jun, mivel nem értette, hogy mi van velem. 
- Éhes vagyok. Enni akarok. 
- Ja igen! Megfeledkeztünk erről! - Hoshi a kezével félre söpörte a haját. 
- Én viszont gondoltam erre - jött oda Mingyu, aki leült az ágyam szélére. 
- Tessék! - a kezében egy szendvics volt becsomagolva és almalé. 
- Köszönöm Oppa! - majd elvettem a kezéből. 
- Most én is éhes lettem... - Seungkwan búsan lógatta az orrát. 
- Gyere, elfelezem veled! 
- Nem-nem kell, csak vicceltem! - ekkor olyan hangosan korgott a gyomra, hogy még én is hallottam, pedig Seungkwan leghátul ült. 
- Aj-aj, de a pocid nem viccel! Elfeleztem a szendvicsem, majd odasétáltam és odaadtam neki. Megköszönte, majd visszasétáltam a helyemre. 



Vacsora közben se történt semmi érdekes, csak beszélgettünk egymással. Felmentem a szobámba. Kivettem a kontaktlencséimet és lemostam a sminkem, majd egyből ágyba bújtam. Ideje lenne döntenem arról, hogy mit is szeretnék csinálni a jövőben és az elkövetkezendő években. Mihez is értek? Mi az, amit élvezek? Mi tesz boldoggá? Kérdések ezrei jártak a fejemben, de a választ még mindig kerestem. Mrs. Kim mondata is gyötört. " Sztárként fog debütálni". Hogy én, mint sztár? Nem is tudom. Nem tudnám elképzelni magam a szórakoztatóipar világában. Sztárnak lenni nem egyszerű. Ott is kihívások százai várnak rád, sőt riválisok tűnnek fel. Nem elég jól énekelni, meg táncolni, hanem egy célnak is hajtania kéne téged. Mi több, egy olyan sztárt se ismerek, aki egy hétköznapi emberrel volt kapcsolatban. De mit tudok én a szerelemről? Sosem voltam még szerelmes. Nem is tudom milyen szerelmesnek lenni.


Megnéztem a naptáramat a telefonomon. Július 17, Wonwoo születésnapja. Tényleg! Készülhetnék valamivel Wonwoo-nak, de mivel? Nem tudom, hogy miket szeret. Egyedül azt tudom, hogy a rappelésemért oda volt. Ez most adott egy nagyon jó ötletet! Holnaptól el is kezdek készülni. 

Nincsenek megjegyzések: