2015. október 27., kedd

8. fejezet: Hogyan készüljünk Wonwoo születésnapjára?

2016. július 13., szerda

Két napot azzal töltöttem el, hogy eljártam Jun és Seungkwan, kínai és koreai óráira. Ma senki sincs itt, mivel egy TV műsorban szerepelnek, ezért a terep az enyém. Nem mintha sok mindent tudtam volna egyedül csinálni. Mivel rajtam kívül csak az alkalmazottak voltak itt, ezért gondoltam megismerem őket, hisz ők készítik el az ételeket és ők takarítanak. Wonwoo születésnapjára három dologgal készülök. Az első, hogy felveszek egy rappet, majd kiírom CD-re. A második, hogy sütök neki egy süteményt. Végezetül egy szülinapi partit rendezek neki. Négy nap áll rendelkezésemre. A célom, hogy Wonwoo jól érezze magát és ne taccsolja el magát a süteményemtől. Meg kell kérdeznem a Hip-hop csapat tagjait, hogy Wonwoo miket szeret. Milyen ételeket, süteményeket stb.

Az étkezdében, a pincérek azonnal lecsaptak a kérdéseikkel.

- Miben segíthetünk?
- Öhm..szeretnék egy süteményt készíteni az egyik fiúnak, de fogalmam sincs, hogy hogyan lássak hozzá.
- Wonwoo úrfinak lesz, igaz? - bólintottam.
- Szép gesztus magától egy tortát készíteni.
- Amúgy, lehetne egy kérdésem?
- Persze.
- Megtudhatnám a nevüket?
- Az én nevem bonyolult, ezért csak hívjon Ray-nak. A másik férfi pincér David. A fekete hajú nő Lynn és a barna hajú nő Haera.
- Értem. Van ötletük milyen süteményt készítsek el?
- Nagyon sok a választék. Nincs valamilyen gyümölcs, amit az úrfi szeret?
- ...Nem nagyon ismerem, de amint valamit megtudok elmondom.
- Egyenlőre megtanítjuk az alapokra.

* Napló

Elkezdtük a sütemény készítés első fázisát, az alap tészta gyúrását. Lynn és Haera Unni megmutatta az összes hozzávalót a tésztához, amit rövid idő alatt megjegyeztem, de a biztonság kedvéért leírtam. Egyenlőre figyeltem, mert nem szerettem volna semmit sem elrontani. Elhatároztam, hogy este gyakorlok, amikor mindenki alszik. Remélem nem fogok lebukni.

2016. július 14., csütörtök

Azt hittem, hogy dalszöveget írni egyszerű lesz, de ez még a sütésnél is nehezebb! Muszáj lesz segítséget kérnem valakitől! S.Coups vagy Vernon Oppa segíthetne nekem, de előtte küldök egy e-mailt Mrs. Kim-nek, hogy hol szervezzük meg a partit. Ide bemásolom: 

"Annyeonghaseyo Mrs. Kim! 

Van ötleted arra, hogy hol szervezzük meg Wonwoo születésnapját? 

Lilly" 

Kevesebb, mint két perc alatt megkaptam a válaszát. 

"Első emelet, bankett szoba. A többit én intézem. További szép napot. 

xoxo Mrs. Kim"

Szó szerint fejbe vágtam magam. Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe! Most jöjjön egy e-mail az egyik fiúnak. 


"Annyeong Oppa! 


Tudnál segíteni egy rap dalszöveg írásában? Nem nagyon megy és az idő sürget. Légyszíves segíts! 


Lilly" 


Egy ideig vártam a válaszára, aztán meghallottam, hogy valaki csöngetett. Gyorsan ajtót nyitottam neki. S.Coups Oppa volt az. 


- Annyeong! 

- Annyeong Oppa! Gyere be. 
- Ha jól gondolom azért hívtál ide, mert Wonwoo-nak akarsz egy rappet írni. 
- Igen..., de nem igazán megy. 
- Elmondok egy pár dolgot a dalszöveg írással kapcsolatban. Először hallgasd meg a zenét, vedd fel a ritmust, majd írd le ami az eszedbe jut. Végezetül figyelj a szótagolásra és a rímekre. A szöveged legyen érzelmekkel teli és sajátos. Ne csak azt vedd figyelembe, hogy másoknak tetsszen, hanem neked is. Élvezd azt, amit csinálsz. A te zenéd, a te szöveged. 
- Rendben. Megpróbálom. 

Fogtam egy ceruzát és egy papírt, majd leírtam mindent, amit ki tudtam találni. Három óra alatt sikerült megírnom a dalszöveget, majd odaadtam S.Coups-nak. 


- Nem is olyan rossz egy kezdő dalszöveg írótól - mondta, majd megsimogatta a fejem. 

- Most pedig el is kell rappelned. Szerintem ez a nehezebbik fele ennek. Figyelj a levegő vételre. A profik több módszert is használnak, de egyenlőre ne foglalkozz ezzel. Sok sikert!
- Kamsahamnida! Még mielőtt elmennél hadd kérdezzek valamit! Mi Wonwoo kedvenc gyümölcse? 
- Gránátalma - mondta, majd kilépett. 

Azonnal neki láttam begyakorolni a szöveget, de mindig megakadt a nyelvem vagy túl lassú voltam. További három óra elment ezzel. Kicsit későn mentem le vacsorázni, mivel egy fiút sem láttam az étkezdében. Mindegy. Megvacsoráztam, majd elkezdtem gyakorolni a sütemény készítést. Most már tudom, hogy mi a kedvenc gyümölcse! A pincérek azt tanácsolták, hogy készítsünk egy sima sajttortát, aminek a tetején gránátalma és ribizli lesz. 


Éjfél körül kész lettünk az első sütemény próbálkozással. Vágtam egy szeletet, majd megkóstoltam. 


Valami túlvilági szél csapott meg, ezért gyorsan kiköptem. A gyümölcs és a krém nem volt összhangban és a piskóta is kőkemény volt. Az biztos, hogy ezzel megtudnék ölni egy egész falut. Sokat kell még gyakorolnom. Megmondtam a pincéreknek, hogy nem kell ezután segíteniük, mert elég későre járt az idő, nekik pedig korán kell kelniük. Holnap folytatom egyedül. 

2016. július 15., péntek

* Napló

Sehogy sem állok a rappel és a süteménnyel. Egyenlőre félretettem a rappelést, ezért megcsináltam az album borítóját. Ami így néz ki: 


Szerintem nagyon illik ehhez a számhoz. 

A süteménnyel még mindig bajok vannak. Számtalan hozzávalót pazaroltam el és mindegyikből süti szörny lett. Az egyik túl édes, a másiknak nincs íze, túl sütöttem vagy sületlen volt. Mi lesz így velem?

2016. július 16., szombat 

* Napló

A nagy pánikrohamom közben eszembe jutott, az amit Seongcheol mondott. Ne csak azt vedd figyelembe, hogy másoknak tetsszen, hanem neked is. Élvezd azt, amit csinálsz. Tényleg. Mindig csak arra törekedtem, hogy másoknak jó legyen. Nem rappelhetek tökéletesen, hisz nem vagyok egy rapper. Csináljuk az én módszeremmel! Ezúttal úgy érzem, hogy sikerülni fog. 

~

A rappet sikeresen felvettem és kiírtam CD-re. Már csak a torta hiányzik és kész leszek.
Átolvastam a receptet, majd egytől-egyig ugyanúgy csináltam mindent. Nem felejtettem el beleadni szívemet lelkemet a sütemény készítésbe. Ha beleadsz mindent, akkor a tortád is finom lesz. Mikor kész lett, vágtam egy szeletet. 


Mennyei volt! Ezek után elkészítettem még egyszer, majd betettem a hűtőbe. Holnap minden tökéletesen fog menni! 

2016. július 17., vasárnap

Korán felébredtem, hogy lemenjek az étkezdébe becsomagolni a tortát. Ott voltam egy ideig, majd a lift hirtelen kinyílt. A személy, aki kilépett az Mingyu volt. Reflexszerűen leguggoltam és a pult alámásztam, hogy véletlenül se lásson meg. Mondjuk azt nem értem, hogy miért bujkálok előle. Próbáltam kinyújtóztatni a lábamat, de egy szék felborult és ő ezt meghallotta. Hallottam lépteit. 

- Lilly..? 
- Annyeong Oppa..! 
- Te... mit keresel a pult alatt? 
- ... 
- Előlem bujkáltál? 
- Nem, dehogy is! Csak.. leejtettem valamit. 
- Nagyon rosszul hazudsz. Na, ki vele! - felém nyújtotta a kezét, hogy talpra állítson. 
- Na jó. Épp egy tortát csomagoltam be és nem akartam, hogy bárki meglásson. 
- Wonwoo-nak lesz, mi? Milyen torta? 
- Később megtudod! Na most menj, még nem fejeztem be! - kitessékeltem Mingyussi-t. 

Mivel marcipánfigurát nem tudok csinálni, ezért csak ráírom, hogy "Boldog születésnapot Wonwoo".
A parti este 6-tól lesz, addig bőven van időm aludni egy kicsit. Amúgy se aludtam valami sokat az utóbbi napokban. 


4 óra körül felkeltem, majd elkezdtem készülődni. Egy crop topot, magas derekú szoknyát és a fekete Vans cipőmet vettem fel. 

Miután elkészültem, fogtam a becsomagolt CD-t és lementem az étkezdébe a tortáért. Semelyik pincér nem volt ott. Szerintem mindenki lent van már rajtam kívül, úgyhogy sietnem kell! Gyorsan lementem, de le is lassítottam. Teljesen kidíszítették az egész első emeletet. Kiakartam nyitni a bankett szoba ajtaját, de ezt egy kéz megakadályozta. 

- Ne nyisd ki! - mondta Vernon, aki megállította a mozdulatomat. 
- Miért ne? 
- Bezártuk oda Wonwoo-t. Majd a többiekkel együtt kinyitjuk az ajtót és bevisszük a tortákat. 
- Ja jó rendben! 
- Most kövess! 

A szomszédos teremben, egy csomó torta volt. Mindegyiken ott volt Wonwoo marcipánfigura mása. Mindenki megragadott egy tortát, eközben én is kivettem a sajátomat. 


- Milyen szép! - mondta Hoshi. 
- Hát, nem a legjobb szerintem.. 
- Látszik rajta, hogy sok munkát belefektettél - mondta Mingyu, aki közben rám kacsintott. 

Amikor megszólalt a zene, beléptünk a terembe, ahol Wonwoo volt. Majd énekelni kezdtünk neki. 

Koreai Boldog szülinapot dal 


생일 축하합니다 / (saeng-il chukahamnida) 

생일 축하합니다 / (saeng-il chukahamnida)

사랑하는 원우씨 / (saranghaneun Wonwooshi)

생일 축하합니다 / (saeng-il chukahamnida)





Wonwoo nagyon örült nekünk. Most az először láttam igazán mosolyogni. Máskor mindig olyan csendes, de most mintha valaki más lett volna. Úgy éreztem, hogy lassanként megnyílik előttem. Megköszönte mindegyikünknek, mert ilyen nagy meglepetés bulija még sose volt. Letettük a tortákat az asztalra. 



- Melyik tortát vágjam fel először? - mondta Wonwoo. 

- Szerintem, mindenki egyetért abban, hogy kiét - nézett rám Mingyu. 


Wonwoo felvágta a tortámat, majd lassan megízlelte. 

- Ez nagyon finom! - majd evett még egy falatot. 
- Tényleg? 
- Ilyet még sose kóstoltam! Nem tudtam, hogy azért mondja ezt, mert tényleg nem kóstolt még ilyen finomat vagy a méreg miatt érzi ezt? 

Odaadtam neki a CD-t, aminek még jobban örült. Két kézzel elfogadta, majd adott egy tollat. 
- Aláírod? 
- Hogy mi?! Eh, igen, ha szeretnéd.. 
- Ez nem igazság! - mondta Minghao. 
- Mi a baj Oppa? 
- Egy CD-t kapott tőled...egy CD-t... - lógatta az orrát szegény Oppa. 
- Ne aggódj, majd neked is csinálok egyet. 
- Most hallgassuk meg! - javasolta S.Coups. 
- Na ne! Azt nem! Próbáltam kivenni a kezéből a CD-t, de nem értem el. Még ugrálva se. 

- Kerestem a szavakat, de nem találtam eleget 
  Sekélyes énem miatt, kaptam hideget, meleget 
  Őszintén bevallom, ha én azt a kort is megélem
  Hogy a létezésem összes elemét is megértsem 

- Emlékem most itt hagyom, vele minden érzelmemet 
  Nem mindenkihez fog eljutni, csak is két emberhez 
  Utólag még annyi mindent mondanék
  Viszont az idő sürget, így mindent elrontanék 

- A te napod van ma 
  Ezért az enyém is 
  Te voltál ki megmentett 
  Így visszajött a remény is 

Ezzel a dallal szeretnék nagyon boldog születésnapot kívánni Jeon Wonwoo-nak! 

- Kamsahamnida Lilly - Wonwoo lenézett rám, majd rám mosolygott.

* Napló

Az idő múltával, jobban megismerem a fiúkat. Úgy gondolom, hogy ezután a nap után, Wonwoo-val is olyan jól fogom érezni magam, mint mással. 10 nap múlva az én születésnapom lesz. Az a bizonyos 16. születésnap. Milyen régen vártam arra a napra. Valahogy ez a tinédzser kornak a közepe, ahol a dolgok kezdenek izgalmassá válni. Első szerelem, első kapcsolat, gimis évek... Bárcsak minden ilyen szép lenne. 

Nincsenek megjegyzések: